Kalite Politikamız

NEL Elektronik olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarına en uygun çözümleri dünyanın sayılı ve kendi konularında en önde gelen üreticilerinin cihaz ve sistemleri ile sunmaktayız. Deneyimli ve eğitimli kadromuz ile montaj, eğitim, aplikasyon yardımı, satış sonrası teknik destek ve bakım gibi katma değerler sunduğumuz değişmez hizmetlerdir.

Amacımız, Kalite Yönetim Sistemi doğrultusunda, pazar payımızı ve rekabet gücümüzü artırarak karlı bir büyüme sağlarken müşterilerimize en uygun çözümleri ve en iyi hizmeti sunmak ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktır.

Bu amaç doğrultusunda;

  • Yüksek kalitede ürünler ile hızlı, güvenilir ve müşteri ihtiyaçlarını en uygun şekilde karşılayacak hizmetler sunmak
  • Teknolojik ve sektörel gelişmeleri yakından takip ederek verdiğimiz hizmetleri sürekli geliştirmek
  • Hizmet verdiğimiz müşteriler ve temsil ettiğimiz firmalar ile en yüksek etik standartlar ve dürüstlük ilkelerini esas alarak çalışmak
  • Dürüstlük, eşitlik ve karşılıklı saygı çerçevesinde, çalışanlarımızın eğitimlerle geliştirilmesine olanak sağlayan, takım ruhunun önemini vurgulayan bir iş ortamı yaratmak
  • Tüm faaliyet ve süreçlerimizde sürekli iyileşme ve gelişmeyi sağlamak amacıyla kalite sistemimizi düzenli olarak gözden geçirmek
    ilkelerimizdir.

Bu anlayış içerisinde, sunduğumuz ürün ve hizmette, uluslararası standartda etkin ve sürekli bir kalite sisteminin uygulanması hedeflenmiş ve şirketimizde “ISO 9001-2000 Kalite Yönetim Sistemi” standardı esas alınmıştır.

NEL Elektronik Kalite Yönetim Sistemi bu standarta uygun olarak firma yönetiminin belirlediği politikalar ışığında kurulmuştur ve üst yönetimin tam desteğini görmektedir.

Belirlenen firma politika ve hedefleri doğrultusunda, oluşturulan Kalite Politikasını anlamak, desteklemek, uygulamak ve Kalite Yönetim Standartının gereklerini bir yaşam biçimi olarak benimsemek tüm çalışanlarımızın görevidir.

H. Cahit Erkurt

Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdür